STARTNA PORUKA
Strana 1 od 1
STARTNA PORUKA
Radne navike su veoma značajan uslov za uspešno učenje.
Učenik koji nema izgrađene radne navike ne uči uredno, dovoljno i ne koristi vreme racionalno. Njemu je teško da započne sa učenjem, uvek traži neke izgovore da bi odložio početak učenja. Kada započne sa učenjem radi sporo i mlitavo, nekoncentrisano i neracionalno troši vreme.
Učenik sa dobrim radnim navikama ima obično svoj plan rada. On je stekao naviku da u određeno vreme počne sa radom. Brzo se koncentriše i ne mora da uči dugo. Bila je potrebna upornost da bi se navika stekla. Pravilo je da uvek izvršimo učenje kada je došao trenutak a ne da tražimo svakojake izgovore. Potrebno je takođe da imamo svoj radni kutak. Stvaranje radne navike se olakšava time da kada se nađemo u radnom kutku znamo da nam on služi samo za učenje.
Učenik koji nema izgrađene radne navike ne uči uredno, dovoljno i ne koristi vreme racionalno. Njemu je teško da započne sa učenjem, uvek traži neke izgovore da bi odložio početak učenja. Kada započne sa učenjem radi sporo i mlitavo, nekoncentrisano i neracionalno troši vreme.
Učenik sa dobrim radnim navikama ima obično svoj plan rada. On je stekao naviku da u određeno vreme počne sa radom. Brzo se koncentriše i ne mora da uči dugo. Bila je potrebna upornost da bi se navika stekla. Pravilo je da uvek izvršimo učenje kada je došao trenutak a ne da tražimo svakojake izgovore. Potrebno je takođe da imamo svoj radni kutak. Stvaranje radne navike se olakšava time da kada se nađemo u radnom kutku znamo da nam on služi samo za učenje.
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu