STARTNA PORUKA
Strana 1 od 1
STARTNA PORUKA
Razlike između uspeha u učenju dečaka i devojčica su neznatne. Razlike među polovima su neznatne i posledica su različitih motivacionih faktora, a ne intelektualne sposobnosti.
Deca uče uslovljavanjem najviše do pete godine. Čim dete savlada maternji jezik, sve veći značaj ima verbalno učenje. Docnije se više uči sa razumevanjem i pomoću rešavanja problema. Uporedo sa razvojem intelektualnih sposobnosti razvija se i sposobnost za učenje. Odrasli bolje uče nego deca.
Dve vrste eksperimenta: testira se veliki broj dece istih godina, ili se mala grupa dece prati godinama.
Razvoj intelegencije završava se između 16-18g.
Sposobnost za učenje razvija se do 25g., duže zbog nagomilavanja iskustva. Sposobnost za učenje ne razvija se stalno istim tempom. Posle 25 lagano opadanje, a posle 45 jače opadanje. Čovek od 55 još uvek bolje uči od deteta od 12g.
Stari ljudi su se odvikli od školskog učenja i nisu motivisani za učenje kao mladi, što smeta učenju, ali imaju više iskustva i ustaljene radne navike.
Deca uče uslovljavanjem najviše do pete godine. Čim dete savlada maternji jezik, sve veći značaj ima verbalno učenje. Docnije se više uči sa razumevanjem i pomoću rešavanja problema. Uporedo sa razvojem intelektualnih sposobnosti razvija se i sposobnost za učenje. Odrasli bolje uče nego deca.
Dve vrste eksperimenta: testira se veliki broj dece istih godina, ili se mala grupa dece prati godinama.
Razvoj intelegencije završava se između 16-18g.
Sposobnost za učenje razvija se do 25g., duže zbog nagomilavanja iskustva. Sposobnost za učenje ne razvija se stalno istim tempom. Posle 25 lagano opadanje, a posle 45 jače opadanje. Čovek od 55 još uvek bolje uči od deteta od 12g.
Stari ljudi su se odvikli od školskog učenja i nisu motivisani za učenje kao mladi, što smeta učenju, ali imaju više iskustva i ustaljene radne navike.
Strana 1 od 1
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu