STARTNA PORUKA

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

STARTNA PORUKA

Počalji od Admin taj Ned Nov 08, 2009 8:05 pm

Razlike između uspeha u učenju dečaka i devojčica su neznatne. Razlike među polovima su neznatne i posledica su različitih motivacionih faktora, a ne intelektualne sposobnosti.
Deca uče uslovljavanjem najviše do pete godine. Čim dete savlada maternji jezik, sve veći značaj ima verbalno učenje. Docnije se više uči sa razumevanjem i pomoću rešavanja problema. Uporedo sa razvojem intelektualnih sposobnosti razvija se i sposobnost za učenje. Odrasli bolje uče nego deca.
Dve vrste eksperimenta: testira se veliki broj dece istih godina, ili se mala grupa dece prati godinama.
Razvoj intelegencije završava se između 16-18g.
Sposobnost za učenje razvija se do 25g., duže zbog nagomilavanja iskustva. Sposobnost za učenje ne razvija se stalno istim tempom. Posle 25 lagano opadanje, a posle 45 jače opadanje. Čovek od 55 još uvek bolje uči od deteta od 12g.
Stari ljudi su se odvikli od školskog učenja i nisu motivisani za učenje kao mladi, što smeta učenju, ali imaju više iskustva i ustaljene radne navike.

Admin
Admin

Broj poruka : 74
Datum upisa : 07.11.2009
Lokacija : Niš, OŠ Branko Miljkovic

Pogledaj profil korisnika http://prosvetalicenca.serbianforum.info

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh


 
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu